miercuri, 14 noiembrie 2012

Walter: ,,Se doreşte ca U Cluj să dispară. Mureşan s-a demascat singur că atacă U Cluj

Fostul patron al U, FlorianWalter, a insinuat în această seară la Digisport, faptul că cei din conducerea CFR-ului ar vrea ca U Cluj să dispară.

,,Acest club trebuia să dispară demult, de când am venit eu acum 3 ani. Acum a ajuns apogeul. Pot să mă aştept ca mâine dimineaţă, când mă scol, să mă aresteze. Am furat 11 milioane, eu care am investit 17 milioane de euro într-un club privat din România, bani privaţi. Am băgat 17 şi am şi furat 11. Mă aşteptam la aşa ceva pentru că cunosc problema aceasta de vreo câteva luni de zile. Ameninţările pe care le-am primit la adresa mea şi a familiei mele le ştiu. Eu am pază de vreo 3 luni de zile în faţa casei, plătită. Eu sunt un ţap işpăşitor. Românii au în acest club o tradiţie enormă. Românii cred în această tradiţie a acestui club. Am titlu de ziar de acum un an de zile, că cineva vrea să mă facă. Jucătorii aceia au dreptul la muncă.
N-am un leu profit din fotbal. Normal că mă gândesc să ies din fotbal, când îmi ameninţă familia. Cu ce am greşit?

Se doreşte ca U Cluj să dispară. În vară am dat-o pe U Cluj, fără nici un ban. Am zis suporterilor să o cumpere. Ei n-aveau o organizaţie să o cumpere săracii.
Întrebaţi-l pe Andone mai bine. Ştie mult. Când l-am luat din B, trebuia să dispară.

Dă cineva 11 milioane de euro?
Eu în momentul de faţă i-aş da pe aceşti jucători pe 11 milioane de euro şi salvez eu Clujul.
E o jignire adusă unui om care a vrut să facă ceva în această ţară. 
Mureşan s-a demascat singur, că atacă U Cluj.
Astăzi am vorbit cu Boc de două ori. Domnule vezi că e un atac la adresa acestui club.
Cred că o să dispară U Cluj. N-are cum să nu dispară.
Sunt peste 17 milioane de euro legali investiţi în euro în 3 ani, plus 6-7 la Dinamo şi la Petrolul vreo două., în total 25 de milioane de euro.

Alţi posibili investitori la U Cluj

 Legat de cumpărarea clubului, Walter a precizat că între timp au mai apărut alţi posibi investtori la Universitatea, dar nu a dorit să le dezvăluie numele lor.
,,Au apărut nişte oameni de bine din Bucureşti să cumpere. Mâine trebuia să semneze. Costa clubul zero bani. N-are rost să rostesc numele lor. Sunt nişte oameni de bine ai României", a spus patronul Petrolului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu